fbpx
17svi2022

5 prednosti koje donosi call centar u oblaku

calldesk, call centar, signum

Kada je riječ o pozivnim centrima, možete birati između različitih opcija. Pravo pitanje koje si trebate postaviti je želite li lokalno rješenje ili pak prebaciti call centar u oblak. Preletite kroz članak i otkrijte 5 glavnih razloga zašto je call centar u oblaku odlično rješenje!

Skalabilnost za rast

Jedna od glavnih prednosti call centara u oblaku je skalabilnost. Lokalna rješenja su često limitirana brojem linija i agenata. Ako vam treba dodatni kapacitet, proširenje usluge može donijeti izuzetno visoke troškove (i dugo čekanje na implementaciju).

S druge strane, premjestite li svoj call centar u oblak uz CallDesk, vrlo jednostavno možete povećati ili smanjiti broj linija koje su vam potrebne za što efikasniji i efektivniji rad. Tako sa sigurnošću možemo reći da ćete uz CallDesk uštedjeti na vremenu, trudu i novcu uz mogućnost rasta rješenja zajedno s vašim potrebama.

Fleksibilnost za agente

Call Centar u oblaku donosi nevjerojatnu fleksibilnost. Lokalna rješenja su najčešće vezana uz određenu lokaciju, što s pozivnim centrima u cloudu nije slučaj. CallDesk tako omogućava agentima rad s bilo kojeg mjesta u svijetu. Sve što je potrebno su slušalice, laptop i pristup Internetu. Ovo je genijalna prednost! Pogotovo ako imate agente koji rade remote ili na više lokacija.

Sigurnost vašeg call centra

CallDesk odlikuje i činjenica da se nalazi na našim serverima u podatkovnom centru visoke razine sigurnosti. Drugim riječima, osim što su podaci s kojima radite na dnevnoj bazi sigurni, ne morate strepiti da će server pasti zbog preopterećenja jer će uvijek besprijekorno funkcionirati.

Višestruke uštede za vaš call centar

Još jedna prednost korištenja rješenja pozivnog centra u oblaku je ušteda na troškova. Uz lokalno rješenje, često morate platiti hardware, software i održavanje. Uz rješenje poput CallDeska plaćate samo samu uslugu. Time možete uštedjeti značajnu količinu novca tijekom vremena.

call desk, signum, call centar

Inovativne značajke

Peta prednost korištenja pozivnog centra u oblaku su značajke. CallDesk nudi niz značajki, koje će olakšati rad i donošenje odluka u call centrima. Tako možete:

  • potpuno prilagoditi zaslon agenta
  • pratiti analitiku u stvarnom vremenu
  • iskoristiti prednosti prediktivnog (automatskog) biranja za odlazne pozive
  • kreirati kampanje
  • jednostavno uvoziti i izvoziti podatke
  • slušati i snimati pozive

Jedna od značajki koja će vam se zasigurno svidjeti je mogućnost automatskog generiranja izvještaja u formatu koji preferirate. Ne gubite vrijeme na ručno prilagođavanje izvješća, kada je ono dostupno uz nekoliko klikova miša.

Upravo su značajke te koje zaista čine razliku prilikom rada u call centru. Osim što će vam olakšati posao, primijetit ćete porast produktivnosti i kvalitetno usmjerenog vremena. Lokalna rješenja su dosta često zastarjela i prepuna informacija. S druge strane, rješenja poput CallDeska omogućavaju vam da usmjerite svoju pažnju na ono što vam je uistinu važno s preglednim i jednostavnim sučeljem.

Ovo su samo neki od razloga zašto biste trebali prebaciti pozivni centar u oblak. Ako tražite skalabilno, isplativo i fleksibilno rješenje, CallDesk je pravi izbor za vas. Kontaktirajte nas kako biste saznali više o našim uslugama te kako vam možemo pomoći da poboljšate svoje poslovanje.

1tra2022

Vodič kroz početak poduzetništva

signum, početak poduzetništva, telekom paketi, b2b paketi, b2b telekom, start4biz

Odluka za pokretanjem vlastite tvrtke je pala. Kako bi vam pružili vjetar u leđa, donosimo vam zlata vrijedne savjete za početak poduzetništva. Sve što vam treba (i sve što će vam olakšati život) otkrijte u sljedećim redovima.

Paušalac ili j.d.o.o. – pitanje je sad

Paušalni obrti su sve popularniji odabir mladih poduzetnika. Odlična su prilika za samozapošljavanje, ali važno je da znate par glavnih stvari:

  • Odgovarate svojom privatnom imovinom
  • Ne moraš si isplatiti direktorsku plaću
  • Plaćaš troškove HOK-a (dobra vijest je da te prvu godinu „časte“)
  • Neke djelatnosti su limitirane završenom školom (npr. fotograf)
  • Novac možeš podizati s računa bez prevelikog pravdanja
  • Knjigovodstvo ti u načelu ne treba (imate super aplikacije koje će vam odlično poslužiti)

Ako tome dodate da nemate minimalni početni kapital, troškovi otvaranja su do 500 kuna,  a zatvaranja niži (od j.d.o.o.-a). Glavno pitanje koje si trebate postaviti glasi: „Jesam li spreman/na riskirati privatnu imovinu?“ i „Mogu li svojim poslovanjem pokriti barem doprinose dok se stvar malo ne uhoda?“. Mogli bismo reći da je paušalac genijalac.

Budući da je malo onih koji u startu otvaraju d.o.o., najčešće se „sigurni igrači“ odlučuju na j.d.o.o. Kada je nastao j.d.o.o., cilj je bio olakšati otvaranje tvrtke malom poduzetniku. Sama činjenica da je minimalni temeljni kapital 10,00 kn uz male troškove osnivanja i zatvaranja poduzeća, potaknula je mnoge da se odluče upravo na taj oblik poslovnog subjekta. Sve što možete raditi s d.o.o., možete i s j.d.o.o. Evo par stvari na koje morate računati:

  • Krajem godine 25% svoje dobiti morate staviti u rezerve (služe samo za povećanje temeljnog kapitala i pokriće gubitaka iz prethodne godine)
  • Može biti maksimalno 3 osnivača od kojih je 1 odgovorna osoba (direktor)
  • Plaćate brojne članarine (npr. HGK-u, turističkoj zajednici itd.)
  • Troškovi otvaranja su 1.000 kuna
  • Početni kapital je minimalno 10 kuna
  • Knjigovodstvo je dosta složenije od obrta (trebate imati knjigovodstveni servis)

Potpora za samozapošljavanje

Poticaji koje vam dodjeljuje HZZZ odlična su mjera koja vam omogućava da se lagano uhodate u poduzetnički svijet. Ovisno o tome kojoj skupini vaš poduzetnički pothvat pripada možete dobiti do 120.000 kuna bespovratnih sredstava. Cijeli postupak je dosta jednostavan, budući da uz vas sve prolazi dodijeljeni savjetnik. Osim savjetnika, odlično je što Plavi ured nudi mogućnost edukacija koje će vam itekako pomoći. Tamo ćete možda pronaći i prve klijente, ali ono najvažnije – naučiti podosta o poduzetništvu. Obje strane će vam pomoći da što kvalitetnije napišete poslovni plan, a odlična stvar je što u troškovnik možete uvrstiti trošak knjigovodstva, doprinosa, uredske opreme i telekomunikacijski paket nužan za rad. Danas bez interneta i telefona teško da ćete raditi, a puno će vas se ozbiljnije shvaćati ako imate poslovni telefon. Imajući na umu da vam treba brzi internet, poslovni telefon i broj – osmislili smo od uvjerljivo cjenovno najprihvatljivijih usluga koje postupno možete nadograđivati.

Start4BIZ dolazi u tri paketa usluge, kreiranih prema vašim potrebama. Strelovitom brzinom najviše dostuponosti na vašoj lokaciji surfat ćete bespućima interneta i svladavati poslove bez tehničkih poteškoća. Imat ćete uvijek dostupan tim stručnjaka na raspolaganju za sva pitanja oko telefonije. Telefonskih brojeva i fizičkih telefona imat ćete onoliko koliko vam je potrebno (ovisno o paketu usluge). Cilj nam je početnicima maksimalno olakšati ulazak u svijet poduzetništva, kao i da smanje troškove poslovanja onima koji već plivaju poduzetničkim vodama.

25ožu2022

Office 365: povećanje efikasnosti u 7 koraka

U današnje doba smo naviknuti da su podaci dostupni u bilo kojem trenutku. Osim što mi očekujemo navedeno, isti tretman očekuju i naši klijenti. Lokalno spremanje podataka je postalo zastarjelo, a klasični Office paketi ne nude ni približne mogućnosti kakve nudi Office 365.

1. Jednostavna kolaboracija

Osim za procese unutarnje procese, Office 365 sa svojim cloud rješenjima transformira suradnju između više tvrtki. Koristeći SharePoint opciju, zaposlenici mogu pristupiti web portalu kako bi razmjenjivali dokumente ili radili zajednički na projektu bez obzira gdje se nalazili u svijetu. To omogućava suradnju s freelancerima, dobavljačima, tehničkoj podršci koja nije u istom objektu kao tvrtka. Također, zaposlenici mogu pristupiti datotekama i van ureda, čime se izbjegavaju nepotrebni dolasci u ured.

Također, sama SharePoint opcija nije vezana isključivo za Microsoftove formate, već se mogu dijeliti sve vrste datoteka.

2. Office 365: mobilan u svakom trenutku

Evolucijom tehnologije remote način rada nije postao već mogućnost, već standard u mnogim branšama. Veliki broj zaposlenika ima želju da se odvoje od fizičkog ureda. Bez obzira rade li od kuće ili žele pristupati podacima van radnog vremena, zaposlenici traže dostupnost podataka bez obzira gdje se nalaze.

Kvalitetna mobila rješenja su jedna od ključnih rješenja koje Office 365 nudi. Bez obzira koristite li stolno računalo, tablet, laptop ili smartphone, Vaši dokumenti će Vam uvijek biti dostupni na dlanu.

Office 365 je dostupan na svim modernim uređajima

3. Jednostavna komunikacija

Temelj dobrog poslovanja je dobra komunikacija. U sklopu Office 365 paketa postoji niz opcija pomoću kojih zaposlenici mogu komunicirati u stvarnom vremenu bez potrebe za sastankom:

  • Microsoft Exchange Online
  • Video chat
  • Instant poruke
  • Skype for Business

4. Cloud storage

Gubitak podataka je jedna od najtežih posljedica za tvrtku. U procesu digitalizacije sve više tvrtki svoje podatke sprema na cloud. Pomoću OneDrive platforme, zaposlenici mogu pohranjivati svoje datoteke i dokumente na cloud, što im omogućava da im pristupe u bilo kojemu trenutku bez obzira na lokaciju.

Ujedno, ne postoji potreba za pohranjivanjem podataka na USB koji se potencijalno može izgubiti, riskirajući tako “curenje” važnih poslovnih podataka.

5. Interna društvena mreža

Pomoću Yammera, tvrtke mogu kreirati vlastitu društvenu mrežu, čime se olakšava komunikacija i kolaboracija. Ujedno je sigurnost podataka veća nego u razmjenama na drugim kanalima van Office 365 paketa, jer je pristup omogućen isključeno ovlaštenim osobama.

6. Redukcija “downtimea”

Downtime, odnosno period u kojemu računala ne rade su često činili ogromne štete tvrtkama. Nestanak struje, renovacije ili popravci su često onemogućavale radnicima da rade satima. Uz Office 365 paket, sve je spremljeno na cloudu i može se uvijek pristupiti s više uređaja, čime se omogućava rad bez obzira na vanjske utjecaje.

7. Poznati alati

Budimo iskreni, svi smo upoznati s radom u Office alatima (barem tako naš CV kaže). Alternative zahtijevaju edukaciju radnika, koji će i dalje preferirati koristiti klasične alate zbog njihove jednostavnosti i naprednih mogućnosti. Zapamtite, Office 365 se uzima radi povećanja produktivnosti!

Ako želite poboljšati efikasnost svog tima, obratite nam se putem kontakt forme i rado ćemo Vas savjetovati koji paket je idealan za Vas!

18ožu2022

Digitalizacija poslovanja: 7 razloga za prelazak na cloud

Digitalizacija poslovanja je proces koji je obilježio period nakon krize 2008. godine, a dodatno je ubrzan rastom potrebe za remote radom za vrijeme COVID-19. Klasično radno mjesto je u mnogim djelatnostima postalo nepotreban trošak, a remote rad je doveo do veće efikasnosti, smanjenih troškova i više slobodnog vremena za zaposlenike koji više ne moraju putovati na radna mjesta.

Poteškoće su se pojavile na radnim mjestima čije je poslovanje ovisilo o klasičnim telefonskim centralama koje su preusmjeravale pozive unutar tvrtke, gdje klasični IaaS (infrastructure as a Service. odnosno, infrastruktura kao usluga) sustavi nisu bili primjenjivi van objekta u koje su bili ugrađeni. Srećom, razvojem cloud tehnologija i SaaS sustava (Software as a Service, odnosno software kao usluga) sustava omogućilo se spajanje na telefoniju s bilo koje lokacije koja ima pristup internetu.

Prednosti cloud sustava su mnogobrojne, a mi Vam ovdje donosimo 7 najvažnijih!

1. Smanjeni troškovi

Postavljanje i pokretanje data centra unutar tvrtke je iznimno skupo. Uz nabavu ispravne opreme, potrebno je zaposliti i stručne osobe za instalaciju i održavanje. Za telefonske usluge bazirane na cloudu, potreban je samo internet i telefonska oprema, kakvu možete pronaći u našim Start4Biz paketima. Za razliku od klasičnih centrala, ne morate kupiti opremu za usluge koje ćete potencijalno koristiti u budućnosti, već plaćate isključivo usluge koje koristite.

2. Fleksibilnost

Fleksibilnost radnog mjesta omogućava Vašim radnicima da rade bez obzira gdje se nalaze. Javljanje na fiksne pozive pomoću softphone usluge postaje stvarnost te Vaši djelatnici mogu istovremeno putovati na sastanak i obavljati svoje svakodnevne aktivnosti.

3. Skalabilnost

S rastom poslovanja rastu i Vaše potrebe. Zaboravite skupu nadogradnju opreme, već svoje usluge unaprijedite u nekoliko minuta pomoću poziva prema Signum timu. Rado ćemo Vam pomoći i s odabirom kvalitetnih telefonskih aparata.

4. Nema potrebe za backupom

Klasični serveri često gube bitne podatke u slučaju kvara. Sustavi bazirani na cloudu su sigurni od gubitka podataka, a veza je dostupna dok postoji internet pristup. Također, uz Microsoft 365 pakete, svi Vaši važni dokumenti su sigurni u slučaju brisanja na lokalnim računalima.

5. Sigurnost podataka

Digitalizacija poslovanja također pridonosi povećanoj sigurnosti. Gubitak tiskanih dokumenata se može teško nadoknaditi jer se često ne rade kopije, a krađa računala može nepovratno kompromitirati podatke. Pomoću clouda možete dati pristup dokumentima samo određenim osobama, a u slučaju krađe, samo promijenite šifru.

Također, VOIP pozivi su daleko sigurniji te imaju stabilniju vezu, koja ovisi isključivo o Vašemu internetu.

Digitalizacija poslovanja uvelike uvećava sigurnost Vaših poslovnih podataka

6. Široki spektar usluga

Signum usluge pomažu da digitalizacija poslovanja uđe u svaki proces Vaše tvrtke. Široki spektar usluga omogućava da bez obzira koje su Vaše potrebe naš tim prilagodi usluge Vašim potrebama.

7. Bolja suradnja između odjela

Bez obzira radili od kuće ili iz ureda, svi Vaši timovi će biti povezani u svakome trenutku. Uz napredne opcije Cloud PBX-a poput automatiziranog govornog izbornika (IVR-a), usmjeravanja poziva i snimanja razgovora, možete izbjeći kriva prespajanja i pratiti ispravnu komunikaciju prema Vašim klijentima.

Ispravno usmjereni pozivi povećavaju kvalitetu korisničkog iskustva te Vašim zaposlenicima štede vrijeme koje bi inače potrošili na preusmjeravanje klijenata. Samim time raste efikasnost, a s njom dolaze i rezultati.

Digitalizacija poslovanja: jedan korak bliže uspjehu

Bez obzira bavili se prodajom ili vršenjem usluga, kvalitetna digitalna pozadina je ključan faktor uspješnog poslovanja. S vremenom kako Vaša tvrtka raste, rastu i Vaše komunikacijske potrebe koje su ključan faktor u svakome poslovanju. Klasični telekomi često ne prepoznaju Vaše potrebe na ispravan način te Vam nude usluge koje Vam nisu potrebne. S cloud sustavima, usluge mogu rasti zajedno s Vama, a naš tim će Vas rado savjetovati kako možete unaprijediti svoje poslovanje. Izbjegnite nepotrebne troškove i koristite isključivo usluge za kojima imate potrebu.

U slučaju upita vezanih uz Signum usluge možete nam se slobodno obratiti pomoću kontakt forme. Upoznajte prednosti cloud poslovanja već danas!

7ožu2022

CallDesk – prebacite CRM u oblak za sve potrebe call centra

Svi se možemo složiti da je poslovanje pozivnih centara poprilično specifično i izazovno. Kako osigurati kvalitetu, efikasnost u dinamičnom tržišnom okruženju? Preletite sljedeće redove i saznajte!

Prebacite call centar u oblak

CallDesk predstavlja genijalno rješenje jer dolazi bez instalacije softwarea, bez servera i bez potrebe za telefonskim linijama. Ono što će vam se sigurno svidjeti je činjenica da se nalazi na našim serverima u podatkovnom centru visoke sigurnosti. Tako vaši podaci ostaju sigurni, a uz to donosi značajnu uštedu.

Ono što je velika prednost CallDeska je jednostavan pristup bez obzira na kojoj se lokaciji vaši agenti nalaze. Sve što jednom agentu treba je laptop, kvalitetne slušalice i stabilna internetska veza. Drugim riječima, svojim zaposlenicima tako možete omogućiti remote rad jer CallDesk jednako mogu koristiti u uredu i iz vlastitog doma.

CallDesk omogućuje predictive (automatic) biranje

Dok drugi šaltaju, vaš tim neka vozi na automatik. Šalu na stranu, ovo je najučinkovitiji i najbrži način biranja brojeva kod odlaznih pozivnih kampanja. CallDesk omogućuje da jednostavno podesite predictive dialing opciju prema vlastitim potrebama uz mogućnost konfiguriranja pravila usklađenosti. Ovo je odlična prednost jer sami možete odlučiti koliko će se pokušaja istovremenog pozivanja učiniti.

calldesk

Statistiku pratite u stvarnom vremenu

Sigurni smo da ćete se složiti kako je efikasnost ključ uspjeha za odlazni pozivni centar. Bez obzira radite li se o telemarketingu, anketiranju, naplati potraživanja, zakazivanju termina za polikliniku ili tehničkoj podršci. Jasni ciljevi i mjere uspješnosti pomažu motiviranim zaposlenicima, baš kao i kompetentnim voditeljima timova.

CallDesk osigurava visoku razinu efikasnosti zahvaljujući mogućnosti praćenja ključnih statistika u stvarnom vremenu. Tako možete nadgledati statistike poziva, korištenje, dostupnost i ocjene agenta putem nadzorne ploče za izvještavanje. Ovo je odličan način da voditelji, supervizori i sami agenti bolje razumiju kako se klijenti opslužuju i po potrebi brže prilagode procese i interakcije poslovnim potrebama.

S druge strane, praćenje statistike u stvarnom vremenu omogućuje vam da na vrijeme uočite nedostatke u provođenju kampanje. Uvid u rezultate i performanse pojedinih agenata omogućit će vam izmjene parametara, a samim time i kvalitetniju uslugu.

Bez brige, pobrinuli smo se da uz CallDesk imate mogućnost kreirati prečace za analitiku koju redovite koristite. Tako su vam svi podaci doslovno na dohvat ruke.

Potpuno prilagodite CallDesk zaslon agenta

Potpuno je jasno da svaka osoba u call centru nema istu ulogu, a samim time je potpuno nepotrebno da se na zaslonu gubi u moru podataka. CallDesk omogućuje da stvorite masku koja odgovara svakom vašem agentu. Možete dodavati, uklanjati ili ponovno rasporediti polja klikom miša ili povlačenjem i ispuštanjem. Uz malu pomoć skriptiranja možete čak dodati i više zaslona.

calldesk, call centar, call centar crm

CallDesk sam kreira izvještaje u željenom formatu

Žurite na sastanak i hitno vam treba izvještaj. Dozvolite CallDesku da ih automatski kreira u formatu koji vam je potreban. Tako možete otpisati zadatak redovnog stvaranja izvještaja i ne gubiti vrijeme na ručno prilagođavanje. Bilo koja vrsta podataka o kontaktima i kampanji, spremna je za tren. Par klikova mišem i vaš izvještaj je spreman.

Jednostavan uvoz i izvoz podataka

Ručni unos kontakt podataka zaista nema smisla, kada možete uvesti kontakte u formatu proračunske tablice s bilo kojim brojem redaka i stupaca. CallDesk će automatski stvoriti kontakte sa svim dostavljenim podacima, a što se duplikata tiče – sami odlučujete što želite da napravi s njima.

Ništa drugačije nije niti s izvozom podataka. Oni iz CallDeska izlaze u prilagođenoj strukturi koju definirate uz pomoć korisničkog sučelja.

calldesk, call centar, call centar crm

Slušanje i snimanje poziva

Tiho slušanje trenutnih poziva može biti od velike pomoći vašim agentima. Edukacija je temelj stvaranja kvalitetnog tima, a budući da možete poslati poruku agentu pravovremeno možete “došapnuti” točnu informaciju ili pomoći da agent prepozna prodajnu priliku.

S druge strane, snimanje poziva može biti redovit dio svakog radnog dana ili se vršiti u određenom trenutku klikom miša. Odlično je što uz CallDesk razgovore možete snimati jednosmjerno, dvosmjerno ili oboje u isto vrijeme. Odluka je na vama!

Besplatni probni period

Vjerujemo da ste pronašli brojne prednosti CallDeska za svoj call centar. Odlična vijest je da ovu uslugu možete isprobati mjesec dana potpuno besplatno i uvjeriti se sami u kvalitetu koju vam pružaju sve njegove prednosti. Za sve dodatne informacije, cijene paketa ili besplatno testiranje – kontaktirajte nas!

28lis2021

Virtualni ured: 5 važnih prednosti za tvrtke

Signum, virtualni ured, ivr

Virtualni ured je izraz za koji sve češće čujete? Masovna digitalizacija poslovanja nastala je kao posljedica korona krize. Korak po korak i došli smo do toga da fizički uredi u klasičnom smislu te riječi sve manje imaju smisla.

Dežuranje uz fiksni telefon u uredu postalo je poteškoća – što zbog nedostatka fizičkog kontakta, što zbog stvaranja uvjeta za fleksibilno radno vrijeme. Znate li da postoje tehnološka rješenja, koja su već odavno dostupna za olakšavanje poslovanja i veće zadovoljstvo Vaših zaposlenika?

Ako tome dodamo da opciju možete proširiti na druge zemlje, sreći nema kraja! Pitate se koja su to rješenja? Preletite kroz 5 najvažnijih prednosti Signum virtualnih ureda i saznajte!

1. Virtualni ured ulijeva povjerenje

Iako su kućno bazirani poslovi sve više prihvaćeni u društvu, postoje klijenti koji preferiraju tradicionalni pristup. Kada tvrtka ima fiksni telefon, osjećamo veće povjerenje. Koliko god uživali provoditi vrijeme na mobitelu, podignuti slušalicu fiksnog telefona ipak daje malo profesionalniji „štimung“ poslovanju.

2. Smanjeni troškovi poziva izvan granica EU

Ako je Vaša tvrtka usmjerena prema stranom tržištu, sigurno ste se susreli s problemom visokih računa ili čak neugodnih situacija jer se i klijentu naplati isti taj poziv. Ponekad čak potencijalni klijenti misle da je u pitanju neka prevara i odbiju Vaš poziv?

Zakup geografskog broja zemlje u kojoj poslujete je idealno rješenje. Klijentima će se prikazati strani broj, a naplata ide prema standardnom troškovniku zemlje za koju ste i uzeli broj. Samim time ste riješili problem broja koji ne ulijeva povjerenje te smanjili troškove sebi (i svom klijentu).

Znamo da Vas vjerojatno muči činjenica da fizički ured pruža benefite fiksnog telefona, faks uređaja i telefonske tajnice, ali to su sve usluge koje možete digitalizirati uz virtualni ured. Geografski broj tražene zemlje, cloud fax i telefonska tajnica su usluge koje možete vrlo jednostavno aktivirati uz našu pomoć.

Jedini uvjeti za korištenje je mobilni uređaj sa stabilnom internet vezom. Time se omogućava vlasnicima tvrtki da troškove smanje, a potrebnu opremu zamijeni jedan uređaj (koji je uvijek u blizini).

3. Personalizirane IVR usluge

IVR (Interactive Voice Response, odnosno interaktivni glasovni odgovor) predstavlja interaktivni izbornik pomoću kojega možete klijenta preciznije uputiti na kanal koji je njemu potreban. Trebate primjer? Klijenta možete pravilno usmjeriti na tehničku podršku umjesto na prodaju.

Tako štedite vrijeme (i živce) svojim klijentima i izbjegavate nepotrebna prespajanja. Vjerujte nam, velik broj naših klijenata već je upravo na taj način povećao zadovoljstvo korisnika te krajnje korisničko iskustvo. Nitko ne voli prebacivanje poziva i čekanje, zar ne?

Odlična stvar je što možete svoje klijente jednostavnije obavijestiti o svome radnom vremenu ili uslugama, ako se poziv dogodi van radnih sati.

4. Virtualni ured povećava produktivnost

Sigurno ste primijetili da s remote načinom rada štedite puno vremena. Uglavnom na prijevoz, zar ne? Tko još gušta čekati u gužvi da se kolona pomakne za pola metra u minuti?

Odlična prednost virtualnih ureda je upravo u tome što se zaposlenici ne moraju fizički nalaziti u uredu da bi se javili na „fiksni“. Preusmjeravanjem poziva na njihov službeni mobitel, omogućavate svojim zaposlenicima stvarnu priliku za izbor žele li raditi od kuće ili iz ureda. Samim time se smanjuje broj odlazaka iz tvrtke, jer raste zadovoljstvo brigom za „malog čovjeka“.

Signum, virtualni ured, ivr

5. Jednostavnije proširenje poslovanja

Planirate zaposliti veći broj ljudi zbog širenja na strana tržišta? Imamo odlične vijesti – proširenje možete izvršiti već u roku nekoliko dana.

Također, niste ograničeni s prostorom potrebnim za Vaše zaposlenike, kada oni mogu svoj rad vršiti iz udobnosti vlastitog doma.

S obzirom na trendove u današnjem poslovanju te naglu digitalizaciju, virtualni ured je idealno rješenje za većinu tvrtki. Iako se ne može za sve djelatnosti izbaciti potreba za fizičkim uredom, djelatnosti poput prodaje, marketinga i tehničke podrške se rapidno prebacuju na VOIP tehnologiju.

Ušteda na prostoru i opremi predstavlja idealno rješenje za startupove (posebno uz Start2BIZ i Start4BIZ pakete), a povoljnija cijena poziva prema državama van Europske Unije višestruko opravdaju investiciju.

Započnite digitalnu transformaciju Vaše tvrtke već danas te zakoračite u novu eru poslovanja!

25lis2021

Cloud PBX: pošaljite staru centralu u nebo

signum, cloud pbx, ivr, pozivi, telekom

Cloud PBX, poznat kao i hosted PBX (Private Branch Exhange) je vrsta telefonske mreže čija usluga se pruža putem VOIP-a. Za razliku od tradicionalnog PBX sustava, ne ovisi o tehničkoj opremi na lokaciji.

Tradicionalni PBX sustavi su veliki i često zahtijevaju vlastiti prostor, što oduzima prostor za rad. Također, visoka nabavna cijena i trošak održavanja tradicionalnog PBX sustava predstavljaju probleme, koji s Cloud PBX sustavom ne postoje.

Kako se može prebaciti na Cloud PBX telefoniju?

Brzo i jednostavno! Za razliku od tradicionalnih PBX sustava, sve što Vam je potrebno za prelazak na Cloud PBX je stabilna internet veza.

Vaša kompletna telefonija postane umrežena putem virtualne veze, koja automatski odgovara na sve Vaše pozive i usmjerava ih na ispravne odjele ili ekstenzije.

Takvim načinom komunikacije gubi se potreba za ružnim ormarima u sklopu Vašeg ureda te se oslobađa prostor koji možete iskoristiti za Vaše poslovanje. Također, nema potrebe za održavanjem, budući da se Vaša privatna telefonska mreža vrti u sigurnim data centrima najvišeg stupnja.

signum, cloud pbx, ivr, pozivi, telekom

Koje su prednosti telefonije putem Clouda?

Osim uštede, prednost je što su Cloud sustavi skalabilni, odnosno rastu zajedno s Vama. Kod tradicionalnih telefonski sustava, za dodavanje dodatnih telefonskih linija potrebno je kabliranje ili nadogradnja centrale. S cloud sustavima, dodavanje novih korisnika se može odraditi u nekoliko minuta, bez obzira rade li putem fizičkog ureda ili remote. Takvi sustavi su preporučeni za brzo rastuće tvrtke i tvrtke čiji radnici rade remote. Ujedno, takav način rada je nemoguć putem klasične centrale budući da one mogu raditi isključivo na lokaciji ureda.

Dapače, Vaši zaposlenici ne moraju čak biti niti u istoj državi u kojoj je Vaš ured, budući da za Cloud PBX granice ne postoje. Uz korištenje Softphone aplikacije ovisnost za uredom u potpunosti nestaje.

Naravno, kao i za sve Cloude usluge možete aktivirati i dodatne usluge poput automatiziranog govornog izbornika (IVR), usmjeravanja poziva, snimanja razgovora i mnogih drugih.

Možemo sa sigurnošću reći da je Cloud PBX idealno rješenja za više prostora u uredu ili pokretanje virtualnog ureda u drugoj zemlji.

Za više informacija o Cloud PBX usluzi obratite nam se putem kontakt forme ili provjerite prednosti naših Start2BIZ i Start4BIZ paketa, koji Vam nude korištenje Cloud PBX sustava 6 mjeseci u cijeni paketa.

22tra2019

Virtualni uredi i dodatne usluge

Ako se bavite iznajmljivanjem virtualnih, vjerojatno ste, među ostalim uslugama, svojim klijentima ponudili i uslugu preusmjeravanja poziva. Zasigurno, virtualni ured će vaše klijente osloboditi mnogih nepotrebnih troškova, a usluga fleksiblne fiksne telefonije će vam pri tome znatno pomoći.
Obogatite svoju ponudu virtualnih ureda dodatnim uslugama kvalitetnog i pristupačnog rješenja IP telefonije.

Opširnije

9tra2019

Kako unaprijediti poslovanje restorana

Približavanje turističke sezone je vrijeme intenzivnih priprema za svakoga tko je vezan za poslove u ugostiteljstvu. Svakodnevno se traže načini kako se još više približiti gostima i steći novu klijentelu. Dio toga napora možete lako riješiti uz pomoć VoIP tehnologije, odnosno poslovne telefonije koja za funkcioniranje koristi Internet.
Ovdje ćemo vam pokazati kako unaprijediti telekomunikacije te se dodatno približiti potencijalnim gostima, dobavljačima i ostalim poslovnim partnerima.

Opširnije

Prijava na account