fbpx
28lis2021

Virtualni ured: 5 važnih prednosti za tvrtke

Signum, virtualni ured, ivr

Virtualni ured je izraz za koji sve češće čujete? Masovna digitalizacija poslovanja nastala je kao posljedica korona krize. Korak po korak i došli smo do toga da fizički uredi u klasičnom smislu te riječi sve manje imaju smisla.

Dežuranje uz fiksni telefon u uredu postalo je poteškoća – što zbog nedostatka fizičkog kontakta, što zbog stvaranja uvjeta za fleksibilno radno vrijeme. Znate li da postoje tehnološka rješenja, koja su već odavno dostupna za olakšavanje poslovanja i veće zadovoljstvo Vaših zaposlenika?

Ako tome dodamo da opciju možete proširiti na druge zemlje, sreći nema kraja! Pitate se koja su to rješenja? Preletite kroz 5 najvažnijih prednosti Signum virtualnih ureda i saznajte!

1. Virtualni ured ulijeva povjerenje

Iako su kućno bazirani poslovi sve više prihvaćeni u društvu, postoje klijenti koji preferiraju tradicionalni pristup. Kada tvrtka ima fiksni telefon, osjećamo veće povjerenje. Koliko god uživali provoditi vrijeme na mobitelu, podignuti slušalicu fiksnog telefona ipak daje malo profesionalniji „štimung“ poslovanju.

2. Smanjeni troškovi poziva izvan granica EU

Ako je Vaša tvrtka usmjerena prema stranom tržištu, sigurno ste se susreli s problemom visokih računa ili čak neugodnih situacija jer se i klijentu naplati isti taj poziv. Ponekad čak potencijalni klijenti misle da je u pitanju neka prevara i odbiju Vaš poziv?

Zakup geografskog broja zemlje u kojoj poslujete je idealno rješenje. Klijentima će se prikazati strani broj, a naplata ide prema standardnom troškovniku zemlje za koju ste i uzeli broj. Samim time ste riješili problem broja koji ne ulijeva povjerenje te smanjili troškove sebi (i svom klijentu).

Znamo da Vas vjerojatno muči činjenica da fizički ured pruža benefite fiksnog telefona, faks uređaja i telefonske tajnice, ali to su sve usluge koje možete digitalizirati uz virtualni ured. Geografski broj tražene zemlje, cloud fax i telefonska tajnica su usluge koje možete vrlo jednostavno aktivirati uz našu pomoć.

Jedini uvjeti za korištenje je mobilni uređaj sa stabilnom internet vezom. Time se omogućava vlasnicima tvrtki da troškove smanje, a potrebnu opremu zamijeni jedan uređaj (koji je uvijek u blizini).

3. Personalizirane IVR usluge

IVR (Interactive Voice Response, odnosno interaktivni glasovni odgovor) predstavlja interaktivni izbornik pomoću kojega možete klijenta preciznije uputiti na kanal koji je njemu potreban. Trebate primjer? Klijenta možete pravilno usmjeriti na tehničku podršku umjesto na prodaju.

Tako štedite vrijeme (i živce) svojim klijentima i izbjegavate nepotrebna prespajanja. Vjerujte nam, velik broj naših klijenata već je upravo na taj način povećao zadovoljstvo korisnika te krajnje korisničko iskustvo. Nitko ne voli prebacivanje poziva i čekanje, zar ne?

Odlična stvar je što možete svoje klijente jednostavnije obavijestiti o svome radnom vremenu ili uslugama, ako se poziv dogodi van radnih sati.

4. Virtualni ured povećava produktivnost

Sigurno ste primijetili da s remote načinom rada štedite puno vremena. Uglavnom na prijevoz, zar ne? Tko još gušta čekati u gužvi da se kolona pomakne za pola metra u minuti?

Odlična prednost virtualnih ureda je upravo u tome što se zaposlenici ne moraju fizički nalaziti u uredu da bi se javili na „fiksni“. Preusmjeravanjem poziva na njihov službeni mobitel, omogućavate svojim zaposlenicima stvarnu priliku za izbor žele li raditi od kuće ili iz ureda. Samim time se smanjuje broj odlazaka iz tvrtke, jer raste zadovoljstvo brigom za „malog čovjeka“.

Signum, virtualni ured, ivr

5. Jednostavnije proširenje poslovanja

Planirate zaposliti veći broj ljudi zbog širenja na strana tržišta? Imamo odlične vijesti – proširenje možete izvršiti već u roku nekoliko dana.

Također, niste ograničeni s prostorom potrebnim za Vaše zaposlenike, kada oni mogu svoj rad vršiti iz udobnosti vlastitog doma.

S obzirom na trendove u današnjem poslovanju te naglu digitalizaciju, virtualni ured je idealno rješenje za većinu tvrtki. Iako se ne može za sve djelatnosti izbaciti potreba za fizičkim uredom, djelatnosti poput prodaje, marketinga i tehničke podrške se rapidno prebacuju na VOIP tehnologiju.

Ušteda na prostoru i opremi predstavlja idealno rješenje za startupove (posebno uz Start2BIZ i Start4BIZ pakete), a povoljnija cijena poziva prema državama van Europske Unije višestruko opravdaju investiciju.

Započnite digitalnu transformaciju Vaše tvrtke već danas te zakoračite u novu eru poslovanja!

25lis2021

Cloud PBX: pošaljite staru centralu u nebo

signum, cloud pbx, ivr, pozivi, telekom

Cloud PBX, poznat kao i hosted PBX (Private Branch Exhange) je vrsta telefonske mreže čija usluga se pruža putem VOIP-a. Za razliku od tradicionalnog PBX sustava, ne ovisi o tehničkoj opremi na lokaciji.

Tradicionalni PBX sustavi su veliki i često zahtijevaju vlastiti prostor, što oduzima prostor za rad. Također, visoka nabavna cijena i trošak održavanja tradicionalnog PBX sustava predstavljaju probleme, koji s Cloud PBX sustavom ne postoje.

Kako se može prebaciti na Cloud PBX telefoniju?

Brzo i jednostavno! Za razliku od tradicionalnih PBX sustava, sve što Vam je potrebno za prelazak na Cloud PBX je stabilna internet veza.

Vaša kompletna telefonija postane umrežena putem virtualne veze, koja automatski odgovara na sve Vaše pozive i usmjerava ih na ispravne odjele ili ekstenzije.

Takvim načinom komunikacije gubi se potreba za ružnim ormarima u sklopu Vašeg ureda te se oslobađa prostor koji možete iskoristiti za Vaše poslovanje. Također, nema potrebe za održavanjem, budući da se Vaša privatna telefonska mreža vrti u sigurnim data centrima najvišeg stupnja.

signum, cloud pbx, ivr, pozivi, telekom

Koje su prednosti telefonije putem Clouda?

Osim uštede, prednost je što su Cloud sustavi skalabilni, odnosno rastu zajedno s Vama. Kod tradicionalnih telefonski sustava, za dodavanje dodatnih telefonskih linija potrebno je kabliranje ili nadogradnja centrale. S cloud sustavima, dodavanje novih korisnika se može odraditi u nekoliko minuta, bez obzira rade li putem fizičkog ureda ili remote. Takvi sustavi su preporučeni za brzo rastuće tvrtke i tvrtke čiji radnici rade remote. Ujedno, takav način rada je nemoguć putem klasične centrale budući da one mogu raditi isključivo na lokaciji ureda.

Dapače, Vaši zaposlenici ne moraju čak biti niti u istoj državi u kojoj je Vaš ured, budući da za Cloud PBX granice ne postoje. Uz korištenje Softphone aplikacije ovisnost za uredom u potpunosti nestaje.

Naravno, kao i za sve Cloude usluge možete aktivirati i dodatne usluge poput automatiziranog govornog izbornika (IVR), usmjeravanja poziva, snimanja razgovora i mnogih drugih.

Možemo sa sigurnošću reći da je Cloud PBX idealno rješenja za više prostora u uredu ili pokretanje virtualnog ureda u drugoj zemlji.

Za više informacija o Cloud PBX usluzi obratite nam se putem kontakt forme ili provjerite prednosti naših Start2BIZ i Start4BIZ paketa, koji Vam nude korištenje Cloud PBX sustava 6 mjeseci u cijeni paketa.

22tra2019

Virtualni uredi i dodatne usluge

Ako se bavite iznajmljivanjem virtualnih, vjerojatno ste, među ostalim uslugama, svojim klijentima ponudili i uslugu preusmjeravanja poziva. Zasigurno, virtualni ured će vaše klijente osloboditi mnogih nepotrebnih troškova, a usluga fleksiblne fiksne telefonije će vam pri tome znatno pomoći.
Obogatite svoju ponudu virtualnih ureda dodatnim uslugama kvalitetnog i pristupačnog rješenja IP telefonije.

Opširnije

9tra2019

Kako unaprijediti poslovanje restorana

Približavanje turističke sezone je vrijeme intenzivnih priprema za svakoga tko je vezan za poslove u ugostiteljstvu. Svakodnevno se traže načini kako se još više približiti gostima i steći novu klijentelu. Dio toga napora možete lako riješiti uz pomoć VoIP tehnologije, odnosno poslovne telefonije koja za funkcioniranje koristi Internet.
Ovdje ćemo vam pokazati kako unaprijediti telekomunikacije te se dodatno približiti potencijalnim gostima, dobavljačima i ostalim poslovnim partnerima.

Opširnije

29ožu2019

Turistički djelatnici i VoIP tehnologija

Približavanje turističke sezone je intenzivan period za sve koji su na bilo kakav način vezani za tu djelatnost. Kvalitetna komunikacija je ključna, naročito da je ista dobro posložena i da ne predstavlja distrakciju od primarnog posla. U nastavku će biti kratko riječi o načinu postavljanja naprednih telekomunikacija unutar poslovnog okruženja.

Opširnije

25ožu2019

Inozemni telefonski brojevi (DID-ovi)

Ako ste pokrenuli ili ste u procesu pokretanja posla u inozemstvu, jedna od mogućnosti koja bi vam mogla biti od velikog interesa jest i korištenje geografskog broja zemlje u kojoj se posao odvija. To možete ostvariti kroz inozemni telefonski broj.

Opširnije

Prijava na account