• 0800 7576
  • info@signumtel.hr
  • www.signumtel.hr

Podrška korisnicima

Preduvjet vašeg zadovoljstva je naša pravovremena i kvalitetna podrška. Zato svoj posao shvaćamo krajnje ozbiljno!

Sve postojeći korisnici naših usluga s punim pravom očekuju pravovremenu podršku te našu dostupnost putem emaila ili telefona.
Radi konstantnog nadzora infrastrukture, te 24/7 podrške, svi mrežni i računalni sustavi te kritični servisi se nadziru putem softvera za nadzor mreže.
Tijekom radnog vremena (8,30-16,30h), nadzor vrši naša tehnička služba, dok se van radnog vremena nadzor automatski preusmjerava dežurnim djelatnicima.

/

Za prijavu poteškoće u radu, obratite nam se putem emaila ili telefona:


Pitanja i Odgovori (FAQ)

Saželi smo najučestalija pitanja o našim uslugama na jednom mjestu.
 Što je IP telefonija?
IP telefonija je općeniti naziv za tehnologije koje koriste paketnu mrežu baziranu na IP protokolu za razmjenu glasovnih te drugih oblika informacija koje se tradicionalno prenose putem klasične telefonske mreže uz nadogradnju svih tehnološki naprednih komunikacijskih tehnika. Ovakav način korištenja usluge telefoniranja je u mnogočemu povoljniji od klasičnog telefoniranja jer se glas digitalizira i prenosi putem interneta.]

 Što je s mojim postojećim telefonskim brojem?
Vaš postojeći broj možete prenositi u našu mrežu bez da se numeracija mijenja a ukoliko nemate fiksni broj, mi Vam ga možemo dodijeliti. Također, ako poslovanje tako zahtijeva, možete zakupiti i geografski broj neke druge zemlje te se tim brojem predstavljati kao da zovete iz te zemlje. Također možete zakupiti i virtualni broj koji nije vezan za određeno područje.

 Što mi je potrebno za početak korištenja VoIP usluge?
Osnovni preduvjet je postojanje stabilne Internet veze, jer se glas prenosi u obliku paketa putem Internet protokola (IP protocol). Uz Internet vezu potreban je i IP telefon ili softphone aplikacija koja se instalira na računalo i/ili mobilni uređaj. Nakon toga, potrebno je registrirati se kod odabranog telekom operatera koji će Vam dati pristupne podatke za konfiguraciju uređaja, dodjeliti broj i već možete početi s telefoniranjem!

 Što je s mojim postojećim telefonskim brojem?
Vaš postojeći broj možete prenositi u našu mrežu bez da se numeracija mijenja a ukoliko nemate fiksni broj, mi Vam ga možemo dodijeliti. Također, ako poslovanje tako zahtijeva, možete zakupiti i geografski broj neke druge zemlje te se tim brojem predstavljati kao da zovete iz te zemlje. Također možete zakupiti i virtualni broj koji nije vezan za određeno područje.

 Može li se VoIP koristiti i na mobitelu?
Može. Potrebno je na smartphone instalirati neku od ‘softphone’ aplikacija (postoje besplatne i komercijalne verzije, koje su u pravilu kvalitetnije) te u postavkama upisati podatke s adresom servera, korisničko ime i lozinku, te nakon toga ta aplikacija ‘simulira’ fiksni telefon. Putem nje možete slati i primati pozive predstavljajući se sa Vašim fiksnim brojem kao da zovete sa klasičnog fiksnog telefona.

 Što je s mojim postojećim telefonskim brojem?
Vaš postojeći broj možete prenositi u našu mrežu bez da se numeracija mijenja a ukoliko nemate fiksni broj, mi Vam ga možemo dodijeliti. Također, ako poslovanje tako zahtijeva, možete zakupiti i geografski broj neke druge zemlje te se tim brojem predstavljati kao da zovete iz te zemlje. Također možete zakupiti i virtualni broj koji nije vezan za određeno područje.

 Što je to PBX?
PBX (Private Branch Exchange) je telefonska infrastruktura koja se koristi unutar jednog kolektiva, odnosno kompanije ili organizacije. Korisnici takve usluge imaju mogućnost komunikacije jedni s drugima unutar svoje organizacije kao i prema “vanskoj” javnoj govornoj mreži.  Kroz napredak tehnologije a naročito novih načina spajanja na Internet, omogućeno je i korištenje PBX-a u ‘oblaku’ (eng. Cloud) čime su korisnici oslobođeni ulaganja u fizičke telefonske centrale.

 Dali je bitno tko mi je Internet provider ako želim koristiti VoIP?
Ne, da bi Vam mi mogli isporučiti uslugu Internet telefonije, važno je samo da je Internet veza stabilna, odnosno u interesu je korisnika da je Internet veza što kvalitetnija.

Koje su ključne razlike između fizičke centrale i centrale u oblaku?Kada je riječ o centrali unutar Vašeg poslovnog prostora, radi se o dodatnoj investiciji u hardware i to ne samo u centralu kao opremu, nego i u server koji mora imati dodatna sučelja za spajanje IP telefona i pripadajuće opreme sa teleoperaterom koji tu uslugu i pruža, dok kod centrale u oblaku je najčešće dovoljno imati IP telefone i stabilan pristup internetu. Svakako sa centralom u oblaku dobijete i dodatnu razinu sigurnosti i funkcionalnosti jer imate stalnu podršku koja nadzire tehnički aspekt usluge, te sve dodatne modifikacije i nadogradnje možete odraditi brzo i povoljno.

Prijava na account