fbpx

Call_DESK – Pozivni centar u “oblaku” koji će zadovoljiti sve vaše potrebe!

Prebacite call centar u oblak i opustite se – bez instalacije softwarea, bez servera i bez potrebe za telefonskim linijama!

Što je i koje su glavne prednosti Call_DESK pozivnog centra u oblaku?

Suvremeni način poslovanja stavlja pred pozivne centre nove izazove u pogledu komunikacija i odnosa prema klijentu. Informacije su klijentima postale lako dostupne te u samo dva klika mogu izabrati konkurenciju umjesto vas. Kako osigurati konkurentnost u dinamičnom tržišnom okruženju, velikoj fluktuaciji i specifičnosti poslovanja pozivnih centara?  Odgovor leži u jasnim ciljevima i mjerama uspješnosti, motiviranim i educiranim zaposlenicima i kompetentnim voditeljima timova.

Želimo vam ukratko predstaviti Call_DESK pozivni centar u “oblaku” koji se nalazi na našim serverima u podatkovnom centru visoke razine sigurnosti pa mu se može pristupiti sa bilo koje lokacije na kojoj imate pristup Internetu. To praktično znači da vaši agenti (prodajni predstavnici, anketari…)  ovaj sustav mogu koristiti iz ureda ali jednako tako i od kuće, a sve što im je potrebno je laptop, kvalitetne slušalice i stabilna Internet veza!
Sustav je u potpunosti skalabilan, pouzdan i jednostavan za korištenje, što ga čini savršenim izborom za male i velike tvrtke, koje imaju potrebu za modernim pozivnim centrom kako za odlazne tako i za dolazne pozive.

Ako svojim klijentima želite pružiti najbolje korisničko iskustvo, vodite brigu o edukaciji agenata pozivnog centra!

Bez obzira da li radite telemarketing, anketiranje, naplatu potraživanja ili slično, znate da trošak rada čini većinu ukupnih operativnih troškova pozivnog centra. Efikasnost je ključni čimbenik svakog odlaznog pozivnog centra te je stoga od iznimne važnosti, za vas ali i za vaše klijente, pružiti agentima pozivnog centra temeljitu edukaciju.

Osigurajte da se vaš pozivni centar funkcionalno koristi i da vaši kupci dobivaju najbolju moguću uslugu nadgledanjem statistike poziva, korištenja, dostupnosti i ocjena agenta putem nadzorne ploče za izvještavanje u naprednim analitičkim značajkama Call_DESK-a.

Kako bi osigurali potrebnu efikasnost i optimalno iskustvo korisnika operater kontaktnog centra mora razumjeti i konstantno prilagođavati procese i interakcije sa samim klijentima. Povijesni izvještaji kao i izvještaji u realnom vremenu pomažu voditeljima, supervizorima i samim agentima da bolje razumiju kako se klijenti opslužuju te sa se brže mogu prilagoditi stalno promjenjivim poslovnim potrebama.

Na vrijeme uočite nedostatke u provođenju kampanje pregledavanjem svih mjerljivih parametara call centra te značajno poboljšajte kvalitetu usluge. Uz pomoć nadzornog modula imate uvid u rezultate i performanse pojedinih agenata što vam omogućuje eventualne izmjene parametara kampanje.
Opcionalno, svi pozivi na sustavu se mogu snimati te preslušavati online, gdje se čuvaju godinu dana a po potrebi možete ih preuzeti na svoje lokalno računalo radi dugotrajnog arhiviranja.

Sučelje Call_DESK iznimno je jednostavno za korištenje te vam pruža sve relevantne informacije o tijeku kampanje kao i produktivnosti agenata.


U nastavku možete pogledati osnovne značajke Call_DESK sustava:

Mogućnost predictive (automatic) biranja

  • najučinkovitiji i najbrži način biranja brojeva kod odlaznih pozivnih kampanja
  • podesite predictive dialing opciju prema svojim potrebama, mogućnost konfiguriranja pravila usklađenosti
  • na vama je da odlučite koliko će se pokušaja istovremenog pozivanja učiniti

Mogućnost izrade vlastitih kampanja u skladu sa svojim prodajnim vizijama 

  • Call_DESK nudi brojne mogućnosti za izradu kampanje u skladu sa vašim potrebama

Potpuno prilagodljiv zaslon agenata 

  • stvorite masku koja vama odgovara, dodajte, uklonite ili ponovno rasporedite polja klikom miša ili povlačenjem i ispuštanjem.
  • mogućnost dodavanja više zaslona putem skriptiranja

Mogućnost integracije sa postojećim telefonskim linijama 

  • Call_DESK radi sa VoIP-om no također se integrira s PSTN-om što bi moglo biti korisno u području s slabom internet vezom.

Transparentnost i analitika u stvarnom vremenu

  • saznajte status svoje kampanje u bilo kojem trenutku
  • pristupite pregledima statusa u realnom vremenu i pregledavajte podaatke u realnom vremenu
  • opcija ažuriranja podataka o kontaktima u realnom vremenu
  • sva analitika se kreira u stvarnom vremenu, tako da možete pravovremeno donositi odluke
  • izradite prečace za analitiku koju trebate redovito imati na dohvat ruke

Unaprijed definirana izvješća koja su dostupna u hodu u bilo koje vrijeme 

  • trebate redovito stvarati izvješća? Dozvolite Call Desku da ih kreira automatski i u formatu koji vam je potreban. Ne gubite vrijeme na ručno prilagođavanje izvješća
  • trebate novo izvješće upravo sada? Nema problema, stvorite ga s nekoliko klikova miša
  • izvješća mogu uključivati bilo koju vrstu podataka o kontaktima i kampanji

 Jednostavan uvoz i izvoz podataka

  • uvezite kontakte u formatu proračunske tablice sa bilo kojim brojem redaka i stupaca. Call Desk će automatski stvoriti kontakte sa svim dostavljenim podacima. Na vama je da odlučite kako će se Call Desk nositi sa duplikatima
  • izvezite svoje podatke u prilagođenu strukturu koju definirate uz pomoć korisničkog sučelja

 Slušanje tekućih poziva

  • tiho slušajte trenutne pozive vaših agenata. Možete čak poslati poruku agentu, što je vrlo korisno tijekom razdoblja obuke

 Snimanje poziva na zahtjev

  • snimite razgovore kao redoviti dio svog radnog tijeka ili adhoc jednim klikom miša.
  • razgovori se mogu snimati jednosmjerno, dvosmjerno ili oboje u isto vrijeme, na vama je da odlučite

Kompletan cjenik usluga možete skinuti ovdje

Za sve dodatne informacije te cijene dostupnih paketa,  javite nam se na tel. 01/3535 035 ili mail prodaja@signumtel.hr a rado ćemo vam omogućiti besplatno testiranje Call_DESK pozivnog centra.

Kontaktirajte nas

Prijava na account