fbpx
27velj2019

Telefonske centrale i migracija u Cloud

Telekomunikacijski sustav je važna organizacijska i financijska stavka unutar svakog poslovnog kolektiva, te je važno organizirati sustav da se postigne optimalni odnos uloženog i dobivenog. Sustav klasične telefonske centrale, PBX (Private Branch Exchange) je dominirao godinama u poslovnim organizacijama, spajajući uredske telefone sa vanjskim svijetom, odnosno klasičnom telefonskom mrežom. Razvojem Interneta a naročito VoIP (Voice Over IP) tehnologija, utaban je put prema uvođenju naprednijih (i u konačnici povoljnijih) telekomunikacijskih rješenja.

Usluge u Oblaku su već postale naša svakodnevica jer nam je zbog brzog i sveprisutnog interneta omogućen pristup uslugama po želji. Pri tome nije bitno gdje fizički nalazimo ako imamo stabilan pristup Internetu. Na jednak način se može i cjelokupan telefonski sustav koristiti kroz usluge u oblaku (Cloud PBX). Štoviše,  čak nije potrebno imati niti fizičke IP telefone jer se putem posebnih aplikacija na mobitelu (Softphone Client), simulira fiksni IP telefon.

U svakom slučaju, usluga telefonske centrale u oblaku je i financijski povoljnija jer se korisnika maksimalno oslobađa potrebe za ulaganjem u hardware kao i njegovo održavanje. Svakako je značajno i pitanje sigurnosti jer se serverska oprema, na kojoj se nalazi Cloud PBX platforma, u posebno osiguranim i čuvanim Podatkovnim centrima (Data Center). Sigurnost i tehnička funkcionalnost se konstantno nadzire u realnom vremenu te su ostvarene prema svim priznatim normama i preporukama.

Temeljne funkcije Cloud PBX sustava:

S obzirom da telefonske centrale u Oblaku koriste Internet protokole, korisniku su omogućene razne napredne telekomunikacijske funkcije. Navest ćemo neke od njih kao što su preusmjeravanje poziva, snimanje poziva, pozdravne poruke (Interaktivni glasovni izbornik), slanje i primanje faxa putem maila, prihvat glasovne poruke te slanje iste na odabrani e-mail… Mogućnosti su velike te su na raspolaganju korisniku kada god to poželi. Možete stvoriti cjelokupno virtualno tajništvo, odrediti recimo koja pozdravna poruka će se vrtiti kada netko nazove u radno a koja kada nazove u neradno vrijeme, i u konačnici samo još odrediti na koji mail želite primiti glasovne poruke.

U Cloud PBX sustavu, na vama je samo da definirate popis i nazive lokala (extenzija), odredite raspored zvonjave (ring grupe), odaberete odgovarajuće pozdravne poruke i sustav je spreman za korištenje, jer sve ostale “tehnikalije” oko konfiguriranja sustava odrađuje vaš Operator!

Ukratko, ključne prednosti telefonske centrale u oblaku nad klasičnim rješenjima su:
  • Brzina i jednostavnost. U današnjem modernom poslovnom okruženju ta dva pojma su prijeko potrebna i tražena. Korisnik definira broj radnih mjesta/lokala, napravi plan poziva (koji lokal/li zvone, pozdravna poruka, glasovna pošta..) a sve ostalo odradi pružatelj usluga.
  • Cjenovna pristupačnost. Investicije u opremu su minimalne pa čak u nekim situacijama i nepostojeće jer sve potrebno možete dobiti na korištenje kroz mjesečne operativne troškove. Također, ne morate trošiti niti dragocjeno vrijeme da biste to sve ‘pospajali’ i pustili u pogon. Najveći dio toga posla, ako ne i sve, će za vas uraditi pružatelj usluga.
  • Sigurnost. Ključna oprema (sustav centrale i pripadajuće baze podataka) se nalaze pod nadzorom pružatelja usluga. Smještena je na lokacijama sa najvišim sigurnosnim normama tako da možete biti sigurni da će komunikacija biti neometana.
  • Skalabilnost. Kako se razvija vaš posao, razvija se i telefonski sustav. Ako se u nekom trenutku pojavi potreba za više ekstenzija (zaposlili ste više ljudi) to se odradi u nekoliko minuta. Isto tako ako u određenom periodu nećete trebat postojeći broj lokala, lako se broj reducira.

Dodajte komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Prijava na account