Turistički djelatnici i VoIP tehnologija
Približavanje turističke sezone je intenzivan period za sve koji su na bilo kakav način vezani za tu djelatnost. Kvalitetna komunikacija je ključna, naročito da je ista dobro posložena i da ne predstavlja distrakciju od primarnog posla. U nastavku će biti kratko riječi o načinu postavljanja naprednih telekomunikacija unutar poslovnog okruženja.
Nekada su napredni sustavi uredskih telefonskih centrala bili rezervirani uglavnom za velike tvrtke. Danas, ponajprije zahvaljujući razvoju širokopojasnog interneta, ta mogućnost je postala dostupna svima. VoIP (Voice over Internet Protocol) tehnologija je u stalnom razvoju i omogućuje kreiranje robusnih telekomunikacijskih sustava prilagođenih svačijem budžetu.
Usluge transfera gostiju
Evo jedan zanimljiv primjer koji je zapravo jako prisutan u praksi. Imate tvrtku koja se bavim transferima gostiju. Želite osigurati način na koji bi vaši djelatnici bili dostupni i kad su daleko od ureda. Bitno je da su dostupni i vama unutar sjedišta, da su dostupni jedni drugima na terenu te najvažnije – da su dostupni gostima.
Primijenit ćemo jednostavno rješenje koje nam omogućuje VoIP tehnologija.
VoIP je puno više od aplikacija za slanje poruka i pozivanje. On je skup tehnologija koje nam omogućuju iskorištavanje brzog interneta za postavljanje cjelokupnog telekomunikacijskog sustava za prihvatljivu cijenu. Bez obzira radilo se o firmi s troje ili s 3000 ljudi, konačni rezultat zadovoljava sve. Recimo da imate ljude u uredu i ljude na terenu koji će odrađivati transfer gostiju. Ljudi na terenu će morati biti u mogućnosti obavljati puno poziva u bilo kojem trenutku. Ne samo unutar zemlje nego i prema inozemstvu. Paralelno s time, bitno vam je i da je uredska telefonija posložena kako treba. Želite imati neku vrstu pozdravne poruke za ljude koji će vas zvati.
To možete ovako:
Neka je u uredu 5 ljudi. Svi će oni i primati i slati pozive a povremeno će htjeti svoju liniju preusmjeriti na službeni mobitel. Pored njih, imate još 5 koji će uglavnom raditi na terenu. Rješenje je, zahvaljujući VoIP tehnologiji, jednostavno.
Putem virtualne centrale, odnosno Cloud PBX-a (PBX označava Private Branch Exchange) možete svih 10 djelatnika spojiti na jednu jedinstvenu točku, centralu. S obzirom da pričamo o virtualnoj centrali (Cloud PBX) nemate nikakvog početnog ulaganja u skupu opremu. Snimite pozdravnu poruku koja će dočekati vaše pozivatelje, odredite koje radno mjesto će prvo zvoniti (ili svi odjednom) te stavite posebne poruke koje će ‘svirati’ kada nije radno vrijeme. Mogućnosti su zaista nebrojene.
Kako ljudi na terenu mogu koristiti fiksni broj bez fiksnog telefona?
Sad dolazimo do jedne od najzanimljivijih VoIP funkcija koje možete ostvariti putem virtualne (Cloud PBX) centrale. Naime, za koristiti fiksnu liniju više nije nužno potrebno posjedovati fiksni IP telefon. Dovoljno je na smartphone instalirati softphone aplikaciju (mnoge su potpuno besplatne), registrirati se sa VoIP podacima, a tada mobitel postaje punokrvna ekstenzija, odnosno simulira fizički IP telefon. To će vašim ljudima na terenu dati veliku fleksibilnost, jer će moći pozivati (povoljno) inozemne brojeve dok se predstavljaju kao da zovu iz ureda. Kratak opis navedenog možete pronaći ovdje.
Svakako pružite priliku modernizaciji i fleksibilnosti kakvu pružaju virtualne telefonske centrale (Cloud PBX), već ovo ljeto.