Kako unaprijediti poslovanje restorana
Približavanje turističke sezone je vrijeme intenzivnih priprema za svakoga tko je vezan za poslove u ugostiteljstvu. Svakodnevno se traže načini kako se još više približiti gostima i steći novu klijentelu. Dio toga napora možete lako riješiti uz pomoć VoIP tehnologije, odnosno poslovne telefonije koja za funkcioniranje koristi Internet.
Ovdje ćemo vam pokazati kako unaprijediti telekomunikacije te se dodatno približiti potencijalnim gostima, dobavljačima i ostalim poslovnim partnerima.
Uvjerite se u potencijal VoIP-a.
VoIP označava Voice Over Internet Protocol te podrazumijeva prijenos glasa putem interneta. Za funkcioniranje telefonske linije putem VoIP-a, potreban je primarno stabilan Internet. Velike su šanse da već imate na svojoj lokaciji kvalitetno riješen Internet, te možete započeti s VoIP telefonijom praktično odmah. Za vas kao korisnika, nema značajnije razlike u načinu telefoniraja, no ono što ćete dobiti su mnoge druge mogućnosti koje prije niste mogli koristiti. Primjeri takvih mogućnosti su: značajno povoljniji pozivi prema cijelome svijetu, preusmjeravanje poziva prema uvjetima koje sami zadate, snimanje poziva… Tome možemo pridodati i slanje/primanje faxa putem e-maila, korištenje fiksne linije na pametnom telefonu te još mnoge druge. Vaš postojeći broj ostaje isti, a uvijek možete zakupiti i dodatne brojeve ako ih trebate.
VoIP telefonija u praksi
Ovakva vrsta telekomunikacije je jednako efikasna bez obzira na broj ljudi koji se njome služe. Za unapređenje poslovanja restorana između ostalog, važna je i pravovremena komunikacija doslovno sa svima. U gužvi koja nastane, često se morate istovremeno čuti i sa dobavljačima, partnerima, kolegama i naravno gostima. Kako ostaviti što profesionalniji dojam? Recimo tako da sve telefonske linije prebacite u jedinstvenu centralu u ‘oblaku’ – Cloud PBX. PBX je oznaka za sustav telefonske centrale koja je svojstvena uredskim okruženjima, bez obzira o kojoj veličini firme se radilo. Mi smo taj isti sustav podigli na još viši nivo. Kada su sve vaše linije u Cloud PBX-u, vi imate potpunu kontrolu po pitanju telekomunikacija u tvrtki. Možete jednostavno jednu liniju/broj ostaviti za rezervacije, drugu za transfere, a neku treću za partnere i dobavljače. Svaka linija nudi uključene minute te sve napredne funkcije telefonske centrale. Svaka linija može imati svoj zaseban fiksni broj ali i ne mora. Možete imati jedan fiksni broj i nekoliko ekstenzija/linija. Sami jednostavno određujete kako će se dolazni poziv ponašati a tu dolazi do izražaja funkcija virtualne tajnice – IVR. Kada vas netko nazove, najprije mu se vrti unaprijed snimljena poruka koja pozivatelju nudi mogućnost izbora (IVR Izbornik) željenog lokala neke osobe ili odjela u vašoj tvrtci.
Trošak prelaska na VoIP
Kao što je već napisano, VoIP za rad koristi Internet vezu. Ako imate stabilan Internet, već ste najveći dio posla riješili. Naš Cloud PBX sustav virtualne centrale se nalazi u našem Data Centru te nema potrebe za ulaganjem u bilo kakvu fizičku centralu s vaše strane.
Spajate se sa uređajima koji podržavaju VoIP tehnologiju, direktno na virtualnu centralu, odnosno Cloud PBX.
Danas imate zaista velik izbor IP telefona, ali čak ne morate niti to imati. Sustav je toliko fleksibilan da ga možete koristiti i putem posebnih aplikacija na mobitelu. Upišete registracijske podatke koje vam pošaljemo i vaš mobitel u trenutku postaje zapravo fiksna linija. Sad možete spojiti sve dijelove vašeg poslovanja te povoljno telefonirati prema svim svjetskim destinacijama. Za unapređenje poslovanja restorana jedan od najbitnijih faktora dobra komunikacija sa potencijalnim gostima i poslovnim partnerima a mi vam možemo osigurati da baš taj dio poslovanja bude bezbrižan kako biste se vi posvetili svom primarnom poslu – ugostiteljstvu.
Kako osigurati dostupnost gostima i kada smo daleko
Gdje god da se nalazite, važno je jedino da na tom mjestu imate vezu sa Internetom a pritom nije bitno jeste li na fiksnom WiFi-u ili mobilnom Internetu. Ako ste otišli na neko putovanje te znate da se nećete tako brzo vratiti, nema razloga da ne budete u toku s zbivanjima vašeg restorana. Svi pozivi koji budu dolazili na vaš fiksni broj, moći će zvoniti i kod vas na mobitelu. Softphone aplikacija će simulirati fiksni telefon, a pozivatelj ni ne mora znati gdje se vi zaista nalazite. Komunicirat ćete ssvima kao da ste fizički u restoranu. Tehnologija je omogućila da iskoristite prepoznatljivost fiksnog telefonskog broja bez da zaista budete vezani strogo za neku lokaciju.
Iako se mobiteli koriste sve više, fiksni telefonski broj za povjerenje kupca ili gosta je jednako važan kao i vaša fizička adresa poslovanja. Pokazuje postojanost i kontinuitet vašeg poslovanja, a to je za svakog gosta jedna od važnijih odrednica. Za vas kao osobu vezanu za turizam, za unapređenje poslovanja restorana, prvi korak neka bude maksimalno iskorištavanje moderne telekomunikacijske tehnologije.